Hlídejte si svoji internetovou identitu.
Chraňte svoje dobré jméno na internetu.
5 kroků k dobré reputaci značky
Ať už budujete vaši osobní značku, obchodní značku, či značku produktu, základní prvky tvorby dobré reputace jsou stejné – dobrou značku nevytvoříte přes noc. Musíte se tomu věnovat dlouhodobě a pečlivě, výsledky se často dostaví až po mnoha měsících práce.
Cílem budování dobré reputace je snaha vybudovat si mezi lidmi důvěru, kterou budu neustále prohlubovat. To platí pro jednotlivce, malé a velké firmy i velké korporace.
Představujeme 5 základních kroků k budování dobré značky na internetu:
1. Buďte specifičtí
Popište, co Vaše značka znamená, co reprezentuje, co nabízí. Vaše značka by měla být jednoduše definovaná.
2. Staňte se autoritou
Jakmile umíte pojmenovat své přednosti a svou výjimečnost, nebojte se je aktivně sdělovat světu. V online světě působte jistě a staňte se autoritou v oblasti svého působení.
3. Buďte konzistentní
Vaše značka by měla mít konzistentní identitu. To se týká jak vaší prezentace, taki komunikace s okolním světem. Snažte se udržet nastavenou linii.
4. Buďte upřímní
Vaše činnost nebo podnikání bude oceněno tehdy, pokud budete čestní, transparentní a upřímní. Neposkytujte něco, co nemůžete dodat. Pokud uděláte chybu, omluvte se.
5. Buďte vidět
Buďte neustále v kontaktu. Buďte vidět tak, kde se pohybují Vaši klienti a Vaše konkurence. Neúnavně propagujte svou značku, aby nesešla z očí. Neustále vytvářejte lepší a lepší obraz značky. Vaše dlouhodobé úsilí bude náležitě odměněno.
Máte čas se se o vaší značku starat v takové míře? Jste hvězda ve svém oboru?
Pokud ne, kontaktujte službu Moje Reputace a sjednejte si s námi konzultaci.