5 kroků k dobré reputaci značky

Ať už budujete vaši osobní značku, obchodní značku, či značku produktu, základní prvky tvorby dobré reputace jsou stejné – dobrou značku nevytvoříte přes noc. Musíte se tomu věnovat dlouhodobě a pečlivě, výsledky se často dostaví až po mnoha měsících práce.

Cílem budování dobré reputace je snaha vybudovat si mezi lidmi důvěru, kterou budu neustále prohlubovat.  To platí pro jednotlivce, malé a velké firmy i velké korporace.

Představujeme  5 základních kroků k budování dobré značky na internetu:

 

1. Buďte specifičtí

Popište, co Vaše značka znamená, co reprezentuje, co nabízí. Vaše značka by měla být jednoduše definovaná.

Pomluvy na Faceboooku, ukradéné a falešné profily

Někteří z našich klientů se na nás obrací s tím, že jsou šikanováni v prostředí sociální sítě Facebook, nebo jen chtějí nahlásit něco, o čem si myslí, že by na Facebooku být nemělo, protože to může někomu ublížit.  V tomto článku shrneme nejčastější situace, ke kterým v rámci tzv. kyberšikany dochází s odkazem na příslušné formuláře Facebooku.

Jak odstranit nechtěné fotografie a videa z Facebooku

Přichází nám množství dotazů na odstranění jednotlivých fotografií a videa z Facebooku. Nejčastějším důvodem bývá zneužití těchto médií jinou osobou, osobní msta, šikana nebo vydírání. Pokud se s takovým jevem osobně setkáte, máte hned několik možností, jak se nevhodný obsah o Vás pokusit smazat.

10 rad obětem sexuálního vydírání po internetu

Vaše intimní fotky a videa se ocitnou na internetu. Může se to stát i Vám. Zhrzený přítel se Vám rozhodne pomstít nebo naletíte “profesionálům”, kterým jste svoje fotky prodali s nadějí, že je v Česku nidko neuvidí. Vydírají Vás, že zveřejní Vaše intimní fotografie. Tohle vše se dnes mnoha lidem děje.  Předem nedomyslí důsledky svého jedání. Ostuda, opovržení, zkažená kariéra nebo pokažený soukromý život. Co s tím. Pokusili jsme se sestavit 10 rad jak se zachovat.

Mějte přehled o tom, co se o Vás na internetu píše.

S výhodami, které internet přináší, jdou ruku v ruce i jeho nevýhody. Především je to možnost psát o čemkoliv a o komkoliv. Může se stát, že o Vás někdo napíše nepravdu nebo Vás pomluví. Jak se proti tomu co nejlépe bránit? Představíme první, nejdůležitější krok, kterým začít.

Je žádná online reputace lepší než špatná?

Pokud nemáte na internetu nic hezkého co byste sdělili, neříkejte vůbec nic, že ano? Prostě, kdo nic nedělá nic nezkazí. Když nebudete na internetu k nalezení, neobdržíte ani žádné negativní hodnocení. Zde jsou důvody, proč nemít žádnou online pověst je stejně tak špatné, jako mít špatnou pověst.